Borrlövsta

När jag slutade jobba så åkte jag och Victor ut till Borrlövsta. Danny fick köpa tomten av sin morbror förra våren. Huset är litet och tomten stoooooooor. Ska bli ett hus till så småningom när pengar finns. 

Danny och Tomas har lagt tak idag. Tomas trodde att det skulle ta två timmar men när jag kom ut hade de hållit på i 5 -6 timmar och då var de bara halvklara. Blir en till dag imorgon.

Farmor har tagit hand om Oliver idag. Hon hämtade honom här hemma efter att Victor hade varit barnvakt i en timme.(skönt med vuxna barn) Hos farmor hade de grävt i landet, lekt i kojan i trädet, jagat katten mm. Oliver var helt slut när han kom hem och somnade på direkten.

Här kommer lite bilder från Borrlövsta.

 

                            Farfar sticker upp i bakgrunden!

 

                                Farfar Tomas jobbar på...


 

                                          Danny mäter.

 

                                           Framsidan klar!


 

         Min blivande rabatt. Några enstaka blommor letar sig upp!


 

Här ska fyllas på med jord och handlas blommor, blommor, blommor!



Alla som vill får komma ut i sommar och bada i poolen!


Skrivet av: Carro

ja kommer direkt!

2009-04-26 @ 09:01:49
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Pappa

Det är bara att ta med dig gubben och komma Carro =)

2009-04-26 @ 11:14:08
Skrivet av: Freddis

Ja, gör det Carro! Ser att Danny bjudit ut dig o Yosuf till Borrlövsta. :)

2009-04-26 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0