Facebook

Jag har fått en del förfrågningar om Facebook genom åren. Jag har aldrig skaffat själv och har heller inte varit så nyfiken på och titta vad det är. Numera pratar ALLA om Facebook. Så idag har jag gjort slag i saken och gått med!

Jag vet inte vad jag gjorde och hur men helt plötsligt skickade jag ut ett meddelande till alla som jag har mailadresser till. Meddelandet löd typ - Gör som jag - gå med i Facebook!   PINSAMT! (Borde funnits en knapp där det stod - Är du säker på att du vill göra detta? Kanske ett sätt för dem att få fler användare...)

Förövrig så tycker jag att det inte var särskilt kul på Facebook. Jag kommer inte att gå in där speciellt ofta. Bara för att tjuvkika lite på vad alla andra skriver. (och jag är ju inte så nyfiken så det blir ju inte så ofta...) Jag nöjer mig med att skriva på min blogg.

Facebook - näe!!!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0