Jag heter Margareta!

- Hej, jag vill ladda mitt busskort. Jag åker mycket buss.

- Hej!

- Jag vill ladda mitt busskort ordentligt, jag åker mycket buss...

- Hur mycket vill du ladda med?

- Jag vill ladda ordentligt. Jag har den här (100:-)

- Då laddar jag för 100, så där.

- Har du laddat ordentligt?

- Jag har laddat för 100.

- Ladda en gång till så det blir ordentligt.

- Men jag har laddat för 100.

- Ladda ordentligt. Jag åker mycket buss.

- Men Margareta, du har ju bara 100?

- Ja, men ladda ordentligt.

- Jag har laddat för de pengarna du har.

- Men jag åker mycket buss....

- Jag har laddat för 100 och det är ordentligt.

- Okej.

- Bra.

- Jag heter Margareta!

- Jag vet.

- Jag åker mycket buss har du laddat ordentligt?

- Ja, Margareta, jag har laddat ordentligt.

- Ok, hej då!

- Hej då!

Vad ska man säga? Hon är så himla rolig! Roligast var innan vi byggde om. Då kunde hon komma och låsa in sig på toaletten i spelhörnan och sitta där i flera timmar. När hon kom ut så frågade hon hur länge hon varit här? Ibland när det var kö fick man knacka på och säga - Margareta du måste komma ut!

Margareta - du är underbar!


Skrivet av: Maria

Hon e verkligen klockren, så himla kul innan vi byggde om, det var ALLTID "hur länge har jag vart här nu?" HAHAHA

2009-05-01 @ 16:12:51
Skrivet av: Freddis

Ibland så blir man tokig på henne men fan, hon är sköööön!!! :)

2009-05-01 @ 22:27:52
Skrivet av: jill

Gu va kul henne hade jag gLömt bort hahh!!!!!

2009-10-24 @ 07:19:19

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0