Me & I party (Meandi)


Igår var jag på klädparty hos min svägerska Camilla. Hon hade bakat jättegod kladdkaka som serverades med grädde.(där brast min första bantardag, även om jag bara tog en bit, annars hade det blivit två) Vi var väl en tio stycken som satt där och lyssnade när försäljerskan pratade. Hon tyckte att alla kläder var Underbara!!!

Och jag håller med!!! Var svårare att välja vad man inte skulle köpa en vad man skulle köpa. Jag insåg att det inte skulle bli billigt...

Det här är vad jag beställde:




För er som blev sugna kan jag berätta att jag bokade in ett eget Me & I party i höst. Återkommer med datum när det börjar närma sig. Så lägg undan pengar redan nu! ;)

Glad - men mycket fattigare!

www.meandi.se


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0