Oliver och mina syskonbarn!

 

                   M E L K E R    O L I V E R    O C H   M E J A !!!


Tack för titten! Det var kul att ni kom förbi. Och tack för den roliga boken! Jag kommer att fylla den med massor av tokigheter. Alla vet ju hur bra Oliver är på sånt! Kevin har ju också en och annan idé om saker och ting. Hans fantasier kan sväva iväg långt i det blå. Han kan konsten att fantisera!!! Ska bli kul att skriva!

Kram syster och svägerska

Skrivet av: Camilla

Kul att du gillade "tokboken"!



Kom äntligen ihåg att kika in på din blogg, duktig du är som orkar skriva så... Och jag som annars tycker jag är en sån "skrivnörd". Inget mot dig! Tack för igår! Kram

2009-04-19 @ 22:05:57
Skrivet av: Freddis

Tack själva! Kom snart igen!!!

2009-04-19 @ 22:11:57
URL: http://fredricamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0