Önskar jag var lika duktig som Carro!

Människan har bantat bort 50 kg och jag klarar inte av 3!!!

Pratade nyss med Carro och hon hade varit på gymmet idag. (och igår) Du är så duktig Carro!

Själv har jag nyss varit och nallat i Kevins påskägg. (Olivers & Victors hjälpte jag till med i helgen så de är slut) Men jag ska försöka hinna med en promenad till kvällen när Danny kommer hem. (Blev i alla fall lite över 25 000 steg igår)

Ge mig styrka och tid att gå till gymmet!

Skrivet av: Camilla.B

Ska du slita ihjäl dig??? 3 kg på dig kommer ta lång tid, det finns inte så mkt att plocka utav!!!!!

2009-04-16 @ 15:16:04
Skrivet av: Camilla.B

Det lät kanske lite hårt,, det var inte så jag "tänkte" det i huvudet :) Men du fattar vad jag menar, visst då????

Kram

Skrivet av: Freddis

Haha, jag förstår vad du menar men det var j-vligt lätt att lägga på sig de där 3 kilona!!! Varför är det inte lika lätt åt andra hållet?

2009-04-16 @ 21:11:25
Skrivet av: Camilla.B

hah,, så är det ju alltid,, fråga mig som lagt på mig 20kg på 2.5 år!!!! Och det UTAN att föda ngn unge!!!!!! Inget rekord man vill slå,, jag lovar s

Skrivet av: Carro

alla kan gå ner i vikt.

du klarar det!

2009-04-17 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0