Så där...

Nu har man städat sen man vaknade klockan åtta. 4 timmars städ! Kevins och Victors rum är städade och fina. Har slängt Kevins rangliga blommor och ska ut och titta efter några nya. Förstår inte varför det blir så mycket dammråttor i just dessa två rum. Är det pga alla el apparater eller vad? Har hunnit med att putsa deras fönster också. I Kevins rum såg man knappt ut!

Ikväll ska jag rensa i Victors och Kevins garderober. Kusinerna kan räkna med mycket kläder kan jag säga!!!

Halv tolv ville Oliver gå och sova så han har legat och myst i sängen. Nu har han somnat. Jag ska läsa UNT äta lite och sen hoppa in i duschen. Victor stack precis iväg med sin nya cykel. Vilken glädje att veta att han kommer vara ute nu och leka och inte bara sitte inne. Kul att så många killar i klassen gillar det här med cykel. Killen på Team Sportia sa att det är på g med en ny bmx bana i Årsta. Vore ju kanon!

På eftermiddagen blir det långpromenad. Ska gå till Sun vision och hämta ett paket. Sen upp till Gränby och lämna in mina nya Bondelid byxor som jag köpte på MQ. De var för långa och killen sa att det bara var att komma upp och lämna in dem. Sen ska jag gå till Hemtex. Är det tag 2 betala för 1 som det ofta är blir det nya sängkläder till mig och Danny.

Höres!

Skrivet av: Maria

Tack för hjälpen med bloggen!!!

Maria

2009-04-08 @ 18:04:13
URL: http://marythebean.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Var bara roligt att kunna hjälpa till!

Kram Freddis

2009-04-08 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0