Sex - som vanligt...



Mitt lilla hjärta väckte mig klockan sex. - Mamma, mamma! 

Har sovit så dåligt inatt. Jag har alltid svårt att sova när jag har ont i huvudet. Treon tog inte ordentligt och jag har fortfarande ont i huvudet. Måste ta tag i det här med huvudet och ringa till doktorn. Jag kanske behöver min blodtrycksmedicin igen? Slutade ju med den när jag väntade Oliver. Och när ska jag sluta snora???

Verkar bli ett underbart väder i dag! Solen skiner och det är vindstilla. Får väl njuta av det när jag går med Oliver till dagis. Sen blir det hem och sängen. Kanske en kopp kaffe på balkongen i alla fall på förmiddagen? Hade jag haft ork (och varit ledig) hade jag åkt till Plantagen och köpt lite blommor. Balkongen är så tråkig!

Nu ska jag byta blöja på Oliven och fixa välling.

                                                                  


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0