Skat ägg?

Igår när jag gick hem från dagis hittade jag det här ägget. Det hade ramlat ner från tallarna borta vid Årstagården. Tyvärr var det någon som hade ätit upp innanmätet. (antagligen en hungrig fågel) Det var 2 hål i ägget. Jag tog hem det och undrade vad det var för ägg? Antagligen Skata. Någon som vet säkert?



                          Det vita ägget är ett vanligt ägg...











Skrivet av: nadine el-jazzar

jag skulle skoja med mina vänner att det var ett skat ägg i trädet så tittade vi då sa min kompis titta jag tittade det fans 7 skat ägg jag tog ett och jag tog åt min kompis då tappade jag hennes ägg

nu är det mitt djur

2011-04-24 @ 21:09:52
URL: http://nadines blogg
Skrivet av: david

jag har precis hittat 5 stycken Skatägg. Råkade mosa det ena med handen. ÄGGRÖRA .

2011-05-06 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0