Söndag på Maxi

En trött Freddis sitter här och ska blogga. Har haft en rolig dag på Maxi men den kändes otroligt låååååång. Jobbade första halvan med Pia och Carro och den andra halvan med L-M och Anders.

Mycket nya kunder idag. Man märker det på att man får göra många scanningavtal, många som frågar var vagnarna finns (står inte de alltid utanför?), finns det toalett? mm

Jag har haft typ 3 000 kunder som talat om för mig att  uttagsautomaten är trasig. TACK , JAG VET!!! (vår automat måste vara Uppsalas mest stängda)

Kom in en kund och frågade om jag hade General portion - extra stark. Javisst sa jag och sålde en. Han lade sina bilnycklar på disken och stoppade in en på en gång. - Du vet väl om att du inte får köra bil när du tar dom där sa jag...
Tyst... .....VA????   Jag skojade bara svarade jag och skratta. - Fan vad du skrämde mig svarade kunden. :)

Nu ska det borstas tänder och sovas!


Skrivet av: rosi

Jag kan höra ditt skratt i huvudet på mej, fniss

2009-04-27 @ 10:42:59
Skrivet av: Freddis

HAHAHA!!! ;)

2009-04-27 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0