Tack Pia & Lena

Ett stort TACK till Er som hjälper mig med att slippa jobba stängning på sista april. Pia för att du tar min kväll och Lena för att du kunde komma en timme tidigare på fredag så att Pia fick sina 11 timmars sömn.

TACK!!! :)


Skrivet av: Emma

Skönt att det löste sig, hoppas du får en skön dag... själv ska jag ju jobba... =)

2009-04-26 @ 23:10:04
Skrivet av: Carro

jag hänger med Emma på sista april ser jag, härligt att vi är fler som ställer upp för varann. <3

2009-04-27 @ 07:22:07
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jag är jättetacksam att jag slapp kvällen. Tanken var dock att mina barn skulle slippa sitta ensamma på fritids respektive dagis. Men nu kan vi i alla fall gå till kasen tillsammans! :)

2009-04-27 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0