14:50...

... då kunde jag resa på mig och vara uppe utan att må illa! Vilken mardrömsdag - fy f-n!!!

Kan säga att det där med fingrarna i halsen det körde jag med hela morgonen, förmiddagen och halva eftermiddagen. Låg i sängen och försökte somna så jag skulle slippa känna elendet men inte lyckades jag med det. Förstår inte varför jag inte kan sova när jag druckit alkohol. Inte blev det bättre av en kärlekskrank sambo som dök upp då och då. Gå - för i h-lv-te!!! Vem är sugen när man ligger med dunkande huvudvärk, kräks och bara vill dö? Svaret på den frågan är nog... män!

Har även lyckats stuka foten i mina decimeter klackar så den är blå och gör skitont. Kan säga att jag har inte ett minne av när det skulle ha hänt. Men man haltar som en gammal kärring.

Men jag ska inte klaga - jag mår bra nu.  Vågen kommer säkert vara snäll imorgon också när jag ska checka av första veckan med viktväktarna. Jag ska inte säga att jag aldrig mer ska dricka för jag är stor nog att inse att det kommer jag ändå inte hålla. Men jag ska inte dricka en hel vinare. Jag klarar inte av det längre. Jag överdriver inte när jag säger att jag blir onykter på ett glas vin. Nästa vecka är det lugnt men sen är det tre fester på raken, Flurran, bröllop och Karins 40 års fest. Varannan vatten!!!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0