Blåst på en timme!

Efter två dagars ledighet kunde jag i dag ställa klockan på åtta i stället för sju. Victor börjar nämligen halv tio på fredagar. Oliver fick väckas både igår och i onsdags men idag när jag kunde sova till åtta - ja då vaknar han kvart i sju. Det är f-n otroligt!

Har i alla fall hunnit med massor på min "extra timme". Satt på diskmaskinen, plockat bort alla papper som låg på micron och stoppat i pärmar, städat i datarummet, duschat mm.

Nu är det lämning på dagis som står på schemat. Hade tänkt åka upp till Gränby sen och hämta korten som vi lämnade på framkallning i onsdags men det får bli i morgon i stället. Blir frukost, Metro och en och en halvtimmes sömn istället. Maxi passet i dag är 12 - 20.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0