Det som göms i snö...

I dagens Unt kan man läsa följande:
 
...kommer fram i tö!

D:s telefon har gått varm hela dagen. Jag kallar honom för golbög - haha! Naturligtvis gör han rätt som berättar. Varför ska de idioterna komma undan med detta? Aftonbladet vill också göra intervju. Synd att gubbarna (D och P) inte bad om pengar innan de blev tillfrågade att berätta  - då kunde jag och Nicole ha dragit till Stockholm och shoppat...



Skrivet av: Anonym

va fyndig du är "det som göms i snö...."

Ja synden hinner alltid ikapp en. Man får förr eller senare det man förjänar,eller?

Undrar bara när jag får allt det jag förtjänat?

Kanske snart?

2009-08-27 @ 22:07:57
Skrivet av: Carro

underbart!

2009-08-28 @ 06:22:39
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0