Halvtid

Ungarna är utfodrade, Kevin har åkt till farmor och Oliver somnar in. Jag ska strax ta en liten tupplur jag med.

Förmiddagen spenderades hemma hos mamma och pappa. Ungarna och pappa levde rövare i poolen. Mamma var i en stund men hon är av samma åsikt som mig - inget stänk tack!

Ändrade planer angående Nicole i eftermiddag. Vi tar det besöket en annan dag. Så vad ska vi hitta på då? Tar nog en cykeltur till Gränby. Behöver nytt täckstift så jag kan dölja mina mörka märken under ögonen, hahah!

Tror jag ska köpa sushi till kvällen. Presentkortet jag fick av Robert och Charlotte har jag kvar. Danny tycker ju ändå inte om så man ska väl passa på när han inte är hemma. Dessutom tror jag att det kanske inte är så mycket points heller.  Ska höra med Victor om han är sugen på det.


Skrivet av: simone

Sushi ja, underbart ;)

2009-08-07 @ 15:14:43
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0