Hos Cathrine i Rasbo

I går var jag hemma hos Cathrine i Rasbo. Älskar hennes hus - helt underbart! Tänk om vi kunde bo så och Oliver fick härja fritt ute på tomten. Han skulle älska det. Den nya altanden som inte fanns när jag var där förra gången var jättestor. Men va mysigt att kunna sitta där och blicka ut över skogen och tomten. Och att bara vara där och umgås!

Jag bjöds på en jättegod sallad med bl.a fetaost, rödlök och soltorkade tomater. Smakade jättegott! Sen fikade med franskchokladtårta som ungarna bakade precis när jag kom dit. Serverades med grädde och kaffe - mums!

Vi snackade i ett och klockan drog iväg. Klockan tre åkte vi därifrån. Tänk vad fem timmar kan gå fort. Oliver och Philip lekte och hade jättekul. Oliver gick sista timmen omkring med en spade i ena handen och en leksaksgräsklippare dragandes med den andra. Såg ut som en riktig bondunge när han gick där och fixade. 

När vi åkte hem åkte vi via Borrlövsta och hämtade hem D.

 




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0