Idag är jag trött

Sitter här med ett glas vatten och är supertrött. Mitt hostande i natt har gjort att jag ej sovit så bra. Dessutom är nog kroppen mör efter igår. Mina älsklingar sover fortfarande och jag kan säga att jag är avundsjuk.

Idag åker jag lite tidigare så jag inte behöver stressa ihjäl mig på min cykeltur. Ingen sol ute men jag tror inte att det regnar.


Skrivet av: Ewa

Hoppas det känns ok nu?

Hosta är INTE roligt, vad har ni fått för bacill eller virus?

Själv har jag haft det såååååå lugnt på jobbet, på gränsen tråkigt.

Du då?

Slapp du regnet när du cyklade hem eller?

Kram

2009-08-18 @ 19:40:25
Skrivet av: Freddis

Jo, jag slapp regnet idag med. Måste ha vädergudarna på min sida. Hostar som fan - känns som huvudet ska sprängas! Kram F

2009-08-18 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0