Morgonrutinerna...

... ska strax utföras. Trött idag. Ögonen svider och ändå så var jag i säng ganska tidigt igår. Ja, tidigt och tidigt men halv ett har jag inte somnat de senaste veckorna.

Idag ska vi åka till Strängnäs. Victors farmor ska få besök av oss. Blir nog spännande för honom då det var fem år sedan som de sågs. Kände att det var kul fär honom att  i "vuxen" ålder få träffa henne. Att vi inte synts så ofta beror på orsaker som jag inte tänker skriva ner här. Ni som vet, ni vet!

Tar lite mer än en timme att åka dit men vägen är så himla tråkig. Speciellt mellan Enköping och Strängnäs. Smalt & slingrigt. Tur att det är ljust ute i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Skrivet av: Carro



hoppas ni får en mysig dag.

<3<3

2009-08-11 @ 09:02:09
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Vanesa

Ha så kul idag då i alla fall :D

2009-08-11 @ 14:46:49
URL: http://onlyvanesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0