Mysig kväll med tacos

Vi bjöd över Peter och Nicole med barn på tacos. Eftersom pappa drog till Wien i morse så hade jag även bjudit över mamma. Jättetrevligt med god mat och vin. Jag drack bara ett glas eftersom jag ska ta Cocillana innan jag somnar.

När vi käkat kom även Camilla och Niclas med pojkarna över. Vi fikade i salongen med kaffe och glass. Grymt gott! Sen dracks det mera vin och snackades i mängder.

Vid nio drog Peter och Nicole hem och vi stoppade Oliver i sängen. Han somnade bums. Sen var det mer vin och snack fram till klockan halv ett.

Camilla och mamma drog nyss med pojkarna och kvar sitter Danny och Niclas och sover i soffan. Jag ska ta och lägga mig nu. Party, party imorgon!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0