Shopping med Rosi

Rosi kom över och hämtade mig vid tio. Sen tog vi cyklarna och drog ner på stan. Shoppinglistan skulle följas till punkt och pricka. Annars brukar jag alltid börja hoppa över saker som står uppskrivna för att det känns onödigt eller dyrt. Sen blir jag arg på mig själv när jag kommer hem för att jag inte har handlat det jag skulle. 

Vi började med Lilla rummet där Wilmas present skulle handlas. Sen tog vi Stadium där jag köpte strumpor och ny gympapåse till Victor. Tur som jag hade tjänade jag 99:- då mannen i kassan bara slog in ett trepack med strumpor. (Va fan - vinner jag aldrig på Triss kan jag väl vinna på slarv?)

Lunchen blev en härlig 11 bitars sushi. Gott, gott!

Sen shoppade vi vidare. Skulle ha vitaminer till Oliver men det fanns inte för barn som var 2 år. Minsta åldern är 4:a.   Oliver blir ju så avundsjuk när Kevin äter sina omega tabletter så vi måste ha något till honom. Nu sa dock tanten i Life butiken att vi kunde ge det till honom. Så nu får väl alla tre killar börja käka fisktabletter!

Var in på Panduro och köpte textilfärg. Ska göra några t-shirtar till Oliver så jag var även in på Hennes och handlade en vit t-shirt.

Vi var nog in i nästan alla affärer men vi hittade inte så mycket. Rosi ville ha en tröja med Musse Pigg. Någon som vet var det kan finnas?

Jag köpte även kallingar till Victor och underkläder till mig. Kvar på listan när jag åkte hem stod jeans till  Victor. De köpte jag senare på kvällen när jag var upp till Gränby. De som var slut i storlek på Thuns fanns på Jack and Jones. Så himla snygga!



Skrivet av: becca

TIPS:



De finns vitaminer för barn från 1 år som heter "Multivitamin Mineral från Picky Kidz" de skall visst vara god också... Sök typ på picky kidz på internet så hittar du dem...



vilken tur att jag har tråkigt och läser mammabloggar...

2009-08-27 @ 22:12:55
Skrivet av: sdga

gasdfg

2009-08-27 @ 22:16:27
Skrivet av: becca

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/varumarken/picky-kidz?gclid=CLHDyPnTxJwCFRCF3godDnZKmw



här finns de...

2009-08-27 @ 22:17:21
Skrivet av: Freddis

Jag tror att Becca - liksom jag - läser Pernilla Wahlgrens blogg. Tack för tipset i alla fall! Kram F

2009-08-27 @ 23:50:40
Skrivet av: E

Är det din söta son på kortet ? :)



Åh det vore ju så snällt om du ville göra mig glad o rösta på mig i Veckans blogg, ligger delad etta :)



http://hannaaskoglund.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment



Där kan du klicka dig in o rösta på nr 5 ( mig ) :)



Om du röstar, skicka gärna en kommentar till min så slänger jag upp en länk till er blogg på min om ni vill :)

2009-08-28 @ 07:15:24
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Skrivet av: becca

ja de stämmer säg en blogg jag inte läser har kommit på att jag har myckt dödtid när jag börjar så här sent på dagarna! Och det är ju inte roligt att motionera!

2009-08-28 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0