Ska jag gå hem redan?

Cykelturen till Maxi gick bra. Insåg dock när jag kom fram spyfärdig att jag måste cykla lite lugnare. För att hinna till Maxi på 40 minuter måste jag köra gärnet vilket också inkluderar att inte stanna i korsningar där det är rött. Imorgon ska jag åka hemifrån en kvart tidigare och drar alltså klockan sex.

Hade en jättebra dag på jobbet och det var riktigt roligt att vara där. Fixade med andelar, bokade in ett möte med Tomas på Svenska spel på fredag, beställde lite reklamskyltar till ATG  som var borta mm. Dagen bara försvann och vips skulle jag gå hem!

Halv tre spöregnade det ute men när jag kom ut till cykeln kom det inte en droppe regn. Tack för det!




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0