Söndag förmiddag

Efter bröllops festen igår trodde man att man skulle vakna som ett lik springades hundra gånger på toaletten, men icke! Däremot har jag dragit på mig en redig förkylning till min redan befintliga hosta. Vaknade av att jag inte kunde andas. Blir att inhandla näsdroppar innan jobbet.

Allt om bröllopet och bilder kommer senare ikväll. Ska jobba 15 - 20 så jag hinner inte lägga upp bilderna nu. Jag hade i alla fall jättetrevligt och båda sa JA!

Har precis käkat frukost/lunch och ska nu hoppa in i duschen. Sen cyklar jag över till mamma. Tror även att det blir cykeln till jobbet. Vet inte om all alkohol har gått ur kroppen.


Skrivet av: Ewa

Vad roligt att det var ett lyckligt svar på bröllopet!

Tänk om ngn hade ändrat sig i sista stund?

Ja må de lyckliga tu leva lyckliga i alla sina dagar!

Vad skönt att det inte var ett lik som vaknade, då hade tom jag blivit rädd!

Sov gott inatt, ser att du just nu jobbar.

Kram

2009-08-30 @ 15:21:35
Skrivet av: Freddis

Går inget vidare med sovandet. Hostar hela tiden. Har tagit Cocilana men det hjälper inte, suck!

2009-08-31 @ 01:42:09

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0