Trött & sur

Vaknade klockan sju av att jag var väldigt kissnödig. Den halva melonen som jag tryckte i mig igår kväll klockan elva gjorde sig påmind hela natten. Tror jag var upp två gånger...

Humöret är inte på topp idag. Trött och sur. 3 veckors semester har passerat och man känner sig tröttare än någonsin. Är det inte nu man ska känna sig utvilad och redo för 47 nya långa veckor innan nästa semester?

Lite glädje och några leenden skulle vara skönt att se!

Ska klä på Oliver nu och gå ut. Lite solsken kanske piggar upp!


Skrivet av: Anonym

Trött och sur ja...tror du inte det beror på att du helt plötsligt inte får i dig samma saker som du vanligtvis kanske får ;)?! Det "braiga" är ju att det går över (drick ordentligt bara) och du kommer känna dig piggare och piggare ju längre tiden går! Kämpa på! Kram

2009-08-04 @ 22:31:03
Skrivet av: Freddis

Jag ska kämpa!!! Har min kompis C fixat 50 kg ska jag banne mig klara 4a.

2009-08-05 @ 07:44:34

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0