Vaknade 7:20...

...av att Kevin pratade i telefonen samtidigt som han drog persiennerna upp och ner - upp och ner. Försökte somna om men det gick inte. Kvart i åtta vaknade Oliver.

Fixade Rorri, välling mm och bäddade ner Oliver i soffan för att jag skulle kunna softa lite. Kevin kom ut i soffan och trots mina uppmaningar om att ta det lugnt gick det inte in. Sen var det fullt ös.

Var bara att gå upp och ta tag i hushållssysslorna för att hålla sig vaken. Vek tvätten som jag tvättade igår, fixade all disk på diskbänken och röjde bort alla ölburkar. Nu är det fint i köket igen.

Ska kolla på Blocket idag om jag hittar ett bord för sex. Visserligen var det trångt igår men det är trångt när vi är själv också. Maten får alltid stå på diskbänken. Dessutom skulle vi behöva köpa lite klaffstolar som vi kan ta fram när vi är många.

Regn idag. Hela förmiddagen förstörd. Jag har ingen lust att gå ut och cykla i regnet. När Oliver sover middag ska jag hänga på. Trött morsa behöver sova innan kvällens strapatser.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0