Viktväktarnas Moussaka

Det är vad som serveras till lunch idag. Kylskåpet glappar tomt så det enda som fanns att dricka till var vatten. Men det får gå! Kostar inga points i alla fall...

Förmiddagen har tillbringats lite här och där i Årsta / Gränby / Salabacke. Cyklade först förbi Olivers dagis så han skulle få se lite kompisar. Sen åkte vi och hälsade på mamma på jobbet.

Vidare for vi till Gränbycentrum och in på Swedbank. Oliver har ännu en gång spärrat min bankdosa så jag behövde hjälp med att låsa upp den. Sen for vi ner genom Gränby och åkte hem till Tomas. Där var det nerdraget och igenbommat. (De hade åkt till Våla) Cykelfärden gick då vidare mot Salabacke och vi hittade en lekpark som vi stannade till i. En riktigt bra lekpark faktiskt men jag hatar när det inte är staket runt om. Man får ju springa som en galning!

Oliver på lekplatsen!

Hemma igen fick Oliver köttbullar och pasta men rörde ingenting. Slutade med välling i sängen. Nu ligger han och somnar in. Ska också ta en liten vila.


Skrivet av: Anonym

tack tack =)

2009-08-10 @ 19:02:58
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0