Legat på soffan

När jag cyklade hem från Maxi kände jag att det inte var mycket krafter kvar. Hämtade upp Oliver på dagis där även D och Kevin var. Sen cyklade vi hem.

När vi kom hem lade jag mig på soffan och somnade. Gick upp och åt när maten var klar och återvände sen till soffan igen och somnade om. Vaknade vid halv åtta då Oliver skulle gå och lägga sig. Stoppade om honom och låg en stund med honom. Han ville somna i min säng men det slutade med att jag somnade och han gick upp.

Klockan åtta började Ullared och det kollade jag på halvsovandes. Sen kom ett program med Dogge typ "vem är jag". Intressant om släktforskning och tidigare generationer i hans liv. Vore faktiskt kul att få veta lite om mina förfäder. Speciellt Heller släkten som man inte vet så mycket om. Farfar stupade i kriget när farmor var gravid. Måste ha varit ett helvet för henne.

Nu ska jag ta en dusch och sen hoppa i säng. Känner mig så trött. Doktorn har inte ringt idag så jag lär ju inte ha något större fel. Undrar vad han ville...



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0