Mascara love

Köpte en ny mascara i går från Loreal. Brukar alltid ha Niveas men eftersom jag jagar bonus på Hennes så gick jag dit och handlade och se de hade inte Nivea. Stod där och valde i en djungel av mascaror. Vad fan skulle jag ta?

Den ena såg konstigare ut en den andra. Runda små boll borstar, krokiga borstar, smala borstar, gummiborstar osv. Till slut valde jag genom Ole, dole, doff!

När jag kom hem var jag tvungen att prova på engång. Shit, mina fransar ser ut som lösögonfransar. De blev säkert 2 gånger så långa!!!

Tänkte igår att nu måste jag ju komma ihåg att tvätta bort sminket, något som jag aldrig gör innan sänggående. När jag vaknade i morse och tittade mig i spegeln stod det ett nyvaket, lite skrynkligt monster där MEN ögonfransarna var fortfarande långa och fina - blink, blink!

Summan av kardemumman - köp denna mascara - den är skitbra!!!






Skrivet av: Camilla.B

ett nyvaket, lite skrynkligt monster.. du är för söt!!

2009-12-17 @ 10:12:22

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0