Vad är det för fel på mig?

Måtte det bli måndag morgon omgående så att jag kan ringa till Vård C. När jag skulle åka och jobba idag så berättade Victor att en utländsk doktor hade ringt och sökt mig igår. Victor hade sagt att han skulle ringa på mobilen och jag hade ett missat samtal som var skyddat. Min husläkare är av utländsk härkomst så samtalet måste ha rört mig och inte mina barn.

Grejen var att han poängterade att han bara skulle ringa om det var något galet med proverna. Om jag inget hörde var allt ok. Shit - undrar vad jag har för fel?

Har spekulerat och inbillat mig en massa hela eftermiddagen / kvällen. AnnChie på jobbet sa att det kanske bara var proverna det var fel på - att de behövde tas om.

Tänk om...

Shit vad jag är nervös.  






Skrivet av: Camilla R

Hur gick det?

2009-12-06 @ 21:38:07
Skrivet av: Freddis

Jag vet inte. Ska ringa så fort jag kan imorgon...

2009-12-06 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0