Fredag den 20 februari

Lämnade Oliver och Kevin på dagis/skolan halv åtta i morse. Gick hem igen, tog bilen och åkte till Maxi. Började inte jobba förrän klockan 9 men jag tänkte att det skulle vara skönt att äta frukost och läsa tidningen i lugn och ro.

Var en jobbig natt. Kunde INTE  sova. Blir ofta så när jag stänger. Jobbade till halv elva igår och var hemma elva. Sen satt jag vid datorn till säkert ett. Kunde inte somna då en viss person snarkade som f-n. Vände på mig men det hjälpte inte. Låg ett tag, gick upp till datorn igen. Tog lite Coccilana ihopp om att somna av morfinet, men NEJ!!!  Klockan fyra gick jag och lade mig på soffan. Halv sju sms:ade jag Carro att jag inte somnat ännu....

Trots min sömnlösa natt har jag faktiskt varit väldigt pigg idag. På jobbet var det jätte kul. Barnbidrag och jackpot på travet, det är underbart!!! Gjorde 2 bolag, ett chansbolag och stora Maxi. Får väl se hur det går. Köpte en andel själv på chansbolaget. (som jag döpte till jackpot bolaget)

Bjöd in Anneli på Tacos. Hon tog med sig Joel o Jonna. Kevin och Joel fann varandra direkt och de hade jätte kul!

Danny var iväg på after work på Doctrina. Han kom hem runt halv åtta och klockan 22 somnade han på soffan. (ligger där ännu)

Jag ska också börja lägga mig.

Fredrica



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0