Borrelia?

När jag lagt Oliver kände jag att jag ville hitta på något. D  och Victor satt bara framför sina datorer, boring!

Tog på mig skorna och gick ut för att ta en långis. När jag passerade Rosi såg jag att hon var hemma. Ringde och hörde om hon ville följa med på en promenad men hon mådde inte så bra. Hade lite feber och ev Borelia! Jag gick upp till henne för att kolla på utslagen.

Jo, jag tror nog också att det är Borelia. Hon skulle ringa till vård - C imorgon.
 


 Borrelia  (Bilden från goggle)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Borrelia

 
Blev kvar hos Rosi och vi snackade i över en timme. Så skönt att få prata av sig utan att ha en massa ungar omkring sig. Har inte varit hemma hos henne på flera månader.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0