Dags att avsluta!

Dags att avsluta dagen för att snart påbörja morgondagen.

Efter kalaset cyklade jag upp till mamma för att hämta hem Oliver. Jag blev kvar en timme och satt och snackade med mor, far och Robban medans Oliver mumsade i sig blodpudding och lekte med kusinerna.

När vi kom hem igen var klockan runt halv sex. Jag hade bokat en tvättid klockan fyra men det hade jag glömt bort. Eller i ärlighetens namn förträngt. Nu finns det en ny tid på måndag morgon. Passar perfekt för mig och Oliver att roa oss där klockan sju på måndag morgon. När vi är klara vid tio är det lagom att väcka resten av familjen. Och medans jag skriver nu så kommer jag på att det är ju faktiskt en jävligt dålig tvättid. Oliver kommer ju sova hos mamma i morgon så det betyder sovmorgon på måndag. - Måste springa ner och ändra!!!

Vi drar till Gröna Lund imorgon med Camilla & Niclas samt fem ungar. Hoppas på sol och värme. Glada barn och en massa skratt. Vi lämnar alla tråkiga ting hemma i Uppsala och åker till Stockhom med ett leende... På måndag tar vi nya tag och hoppas på pengar!!!

Sov gott alla!

 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0