Den 15:e é imorgon!

Jag och Oliver hade kånkat ner tvätt och stod redo för att tvätta. En sista check på tvättpanelen för att försäkra mig om att det var min tid jag skulle använda. Då ser jag att jag bokat IMORGON!!!

Bara att kånka upp allt igen och smida nya planer. Frullen har jag inte hunnit med en så nu står havregrynsgröten i micron. Sen blir det en promenad till Årstahallen för att köpa spån till Ida. Sen går vi vidare upp till mamma och pappa en sväng.

Det blir fan aldrig som man tänkt sig!


Skrivet av: Ewa

hmmmm början till altzaimers (hmm minns inte hur det stavas)

Glömma vilkem dag man ska tvätta?

Om jag kommer ihåg så kommer jag förbi och visar mitt nya jag imorrn.

Trot eller ej men nu har JAG bokat tid för klippning o färgning. Känner mig så gråååååå....konstigt va?

Vi får se om de kan /törs göra ngt.....kanske slutar det som för 20 år sedan....frissan frågade om jag brukade föna håret? Nej sa jag. Hon prövade...håret växte o växte o växte o till slut grät frissan o sa att det kostade inget...

Som tur var det i samma port som syrran bodde i o jag hade nyckel.

Jag sprang upp, duschade håret o satte det i hästsvans....allt som vanligt igen!

Ja vi får väl se...kanske jag dyker in i er dusch?

Kram till er alla fr en som FAKTISKT HAR ETT PROBLEMHÅR!

2009-07-14 @ 17:11:03
Skrivet av: Carro

skickar en hand och hjalper till och bar ner imrogon igen! =) <3<3

2009-07-14 @ 20:06:56
Skrivet av: Josefine

haha, jag har gjort samma sak, fast jag tänkte tvätta en dag för sent :P

2009-07-14 @ 21:04:04
URL: http://youaresofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0