Eftermiddagen & kvällen

Vi cyklade upp till 4H i Gränby med Oliver och Kevin. Tittade på djuren och gick och mös i solskenet. Ungarna roades och vi gjorde inte av med några pengar!

När vi lämnat över Kevin till Camilla cyklade vi ner till Tomas & Camilla. Tänkte att vi skulle komma förbi helt apropå. Det sket sig. Tomas satt redan i bilen med Meja. De skulle åka till Tony och äta middag. Ja, ja vi kommer en annan dag.

Då gick vi över till Lidl och handlade lite. Ganska roligt att gå där och kolla in massor av konstig mat och konstiga märken. Inte så himla billigt där inne. 25:- för Kronan White - vi tar 20:- på Maxi....

När vi kom hem stekte jag plättar till Oliver. Sen drog han och jag över till mamma och pappa. Orkade inte sitta inne när det var så fint väder. Ringde D sen och sa att han också skulle komma - vilket han gjorde.

Pappa tog fram en flaska vin från Österrike. Han hade köpt den i Klosterneuburg. I Österrike är det ju väldigt vanligt att gårdar har sin egen vinodling. Där köper man närproducerat. Han sa - om jag inte får åka till Österrike nu i sommar så ska jag i alla fall dricka en flaska vin därifrån. Gott vitt vin var det! Sen spelade vi lite poker och det var jag som ledde när vi insåg att vi skulle avsluta så att Oliver fick åka hem och sova. Kvart i tio lade vi honom i sängen och han somnade som en stock. Tänk om man kanske får sova till halv nio imorgon?


Skrivet av: Puberteten.

Härlig blogg.

MVH

2009-07-14 @ 01:55:53
URL: http://puberteten.blogg.se/
Skrivet av: Ewa

Fick du sova?

Själv har jag varit uppe vid 24,00 till 3 sen vaknade jag fem igen och kunde inte sova, kokat kaffe, hämtat tidningen osv...känner mig inte heller så trött. Men det kommer väl.

Blir det cykling idag med?

Kram till er alla!

2009-07-14 @ 06:24:34
Skrivet av: Freddis

8:15 - mamma! Ganska nöjd med det.:)

2009-07-14 @ 08:46:58

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0