Förmiddagspromenad

Oliver och jag tog en prommenad ner på stan. Tänkte att jag skulle få lite motion och samtidigt titta på lite folk. Träffade inte en enda en som jag kände - haha!

Oliver och jag stod länge på stationen och tittade på tåg. Undrar om det är något genetiskt då Melker också varit helt tokigt i tåg. Man får väl sitta en förmiddag på perrongen och titta. Det är ju gratis i alla fall.

Hemma igen hade D fixat korv med bröd. Oliver högg in som vanligt. Den lilla killen kan käka han! Sen sov jag och Oliver middag.


Skrivet av: Carro

jag ser inte vad du skriver...

e de fel pa min dator?



<3<3

2009-07-24 @ 19:33:20
Skrivet av: Freddis

Du har fått solsting! ;)

2009-07-24 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0