Första dagen på semestern

Första dagen på semestern! (fast egentligen så är jag faktiskt föräldraledig den här veckan) Solen skiner och det verkar som det kommer bli varmt. Tittade på vädret i veckan när jag läste tidningen och det ska bli strålande sol framöver och varmt. Bra början på en fem veckors lång semester.

Fick sova ut idag eftersom Oliver sov över hos mamma och pappa. Jag vaknade halv nio. Sen låg jag kvar i sängen och drog mig i en halv timme. (Innan jag drog mig sprang jag ner till tvättstugan och böt tvättid till ikväll och fixade frukost till Kevin)

Ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig. Längtan efter Oliver är stor. Tänk, det är så skönt när man lämnar bort honom och sen går man bara och längtar. Ska åka över till honom när jag är klar.

Vi får se vad dagen bjuder på. Kevin ska till sin mamma och vi funderade lite på att åka ut till Borrlövsta. Hoppas på samtal om lön och framtid för D. Hur som helst så får vi ta dagarna framöver som de kommer och göra det bästa av dem.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0