god morgon!

Ingen sol ute då regnet öser ner idag med. Sista dagen att jobba innan semestern så jag har en känsla av solsken endå!

Oliver väckte mig kvart över sex. Hade ställt klockan på halv åtta så det kändes lite irriterande. Han leker för fullt nu. Jag ska ta mitt täcke och lägga mig på soffan och slumra lite. Börjar jobba runt halv tio. Vet inte riktigt är jag stämplade ut igår. Måste ju gå elva timmar från det jag slutar till jag börjar igen.



Skrivet av: Carro

Skönt att det ar dags för semester nu!

Sommartider hej hej sommartider!!!!



<3<3

2009-07-10 @ 09:57:11
Skrivet av: Freddis

Jo, det blir skönt att vara ledig. Men det kunde ju ha varit en roligare situation... Kram i alla fall och ha det kul i turkistan! :)

2009-07-10 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0