God morgon!

Oliver väckte mig 07.15. Danny som hade somnat i Kevins rum efter att ha kollat film till fyra - fem kom in för att hämta Oliver. Jag kände mig ganska pigg och sa att han kunde gå och sova istället. Jag hade ju faktiskt sovit till nästan halv åtta. Han kunde inte heller somna utan lade sig på soffan och läste Unt.

Idag ska det bli varmt, varmaste dagen hittills. Blir nog att vi åker en tripp till Borrlövsta. Måste vattna blommorna och gräset. Sen kanske vi ska ta och så lite till. Efter den här veckan av torka borde geggan ha lagt sig. Kratta jord och gräva är kanske inte vad man orkar i hettan men ett måste om vi ska få ordning på tomten i år. Sen blir det väl några dopp i den härliga poolen!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0