Pannkakor...

... med sylt och vaniljglass fick jag när jag kom till mamma. Det smakade underbart gott! Jag åt tre stycken. Senare under kvällen tog jag två till med Bregott på. Nyttigt - javisst!!!

Victor och pappa badade i poolen. Tror att Victor badade i två timmar. 28 grader i vattnet så det var ju inte så att han frös direkt. Oliver ville däremot inte bada. Han plaskade lite i plastbaljan annars så gick han mest omkring med cykelpumpen. Det pumpas förfullt kan jag säga.

Vi var hemma vid halv nio och då var Danny borta. Han hade cyklat över till Peter i Skölsta. Det ni! - Danny cyklar självmant i 20 minuter - inte illa!!!

Härligt att vara hemma i tystnad. Oliver sover och Victor sitter vid sin dator. Jag var så törstig så jag sitter och släcker törsten med en folköl, haha! Inte likt mig. (äter även på en halv kexchoklad - den andra halvan fick Victor)


Skrivet av: Nicole

Det tog faktiskt bara 15minuter för han att komma hit.Dock flåsa han värre än en st bernard.

2009-07-02 @ 21:54:31
Skrivet av: Danny

ge fan i mina bärs!

2009-07-02 @ 21:55:49
Skrivet av: Freddis

Det finns två öl kvar - en till fredag kväll och en till lördag kväll!!!



De där flåsningarna känner jag igen...

2009-07-02 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0