Pia & jag på Café Opera

Oj, vad jag skrattade igår. Min dator kraschade ju för ett tag sen och då försvann alla mina kort. Visste dock att jag mailat dessa till Pia för länge sen och att hon hade mailet kvar. Så igår fick jag det tillbaka det av henne.

Pia och jag var på Café Opera för ca 3 1/2 år sen. Vi blev bjudna av Aftonbladet eftersom vi hade gått på deras "tidningsskola". På programmet stod Aftonbladets tv:pris. Gissa om vi hade roligt när vi vimlade runt där på efterfesten. Inga hämningar alls!  Vi sprang runt med kameran i högsta högg och fotade.  Närbilderna har jag fotat själv därför ser det ut som jag har nackspärr... haha!





När vi kom tillbaka till hotellet så satt vi på golvet i lobbyn. Vi var fulla och hade så ont i fötterna. Då kom vi på att vi skulle ta kort där vi såg skit fulla ut:





Sen gick vi upp på rummet och tog fler kort! (Ser ni vad Pia är duktig som tagit av sig sminket?)









Skrivet av: Ewa

Känner jag dig?

Onykter och ihop med massa kändisar?

Slår vad om att du klippt o klistrat, rena Marjasinfasoner!

Sov Gott!

Kram

2009-07-11 @ 00:29:19
Skrivet av: Freddis

hahaha!

2009-07-11 @ 07:39:55
Skrivet av: Anonym

du ar sa snygg i kort har!!!!

du e snygg annars oxa men kort e sexy=)

2009-07-11 @ 09:53:52
Skrivet av: Camilla

Gu va med kändisar, ställde de upp så enkelt och glatt som det ser ut :=)? Ooooo vilken komplimang du fick - en okänd beundrare månne ;?! Kramis

2009-07-11 @ 23:53:35
Skrivet av: RG

Haha!! Var de någon känd som inte var där :p..???

2009-07-12 @ 00:31:31
Skrivet av: Carro

sorry!

den okande beundraren e bara lilla jag =)

2009-07-12 @ 09:22:12
Skrivet av: Freddis

Carro, det hade jag redan räknat ut.(för du kan inte skriva bokstäver med prickar på i turkistan, haha)

2009-07-12 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0