Fredag fm t.o.m Lördag natt

Fredag förmiddag: Oliver och jag cyklade till Lisa och Ossian i Norby

Fredag eftermiddag: Jag, Danny och Oliver åkte till svärmor. Jag tackade ja till ett glas vin och vi blev kvar. Kvällen spenderades med vin och kortspel och andra galna upptåg.

Lördag förmiddag: Vaknade hemma hos svärmor av Oliver som ropade. Klockan var kvart över sju och alla andra sov. Vi var ute och rensade lite ogräs och städade upp på altanen. Tänkte diska men Oliver ville inte vara inne.

Lördag eftermiddag: Familjemiddag på Årsta 4H. Mamma och pappa hade fixat med grillat. Jätte mysigt! Senare gick vi hem till mamma och pappa och åt efterrätt. Kvällen spenderades sen där med poolbad och vin. Vi kom hem vid halv tolv.

Bilder kommer nu från dessa tillfällen:






Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0