Torsdag förmiddag

 Just nu ligger Oliver ligger i sängen och lyssnar på Pettson. När han somnat in tänker även jag ta en liten siesta. Riktigt skönt att sova en timme mitt på dagen.

Förmiddagen gick åt till att promenera till mamma och tillbaka. Det är inte så långt typ 15 min promenad men när lillpojken ska åka på sin Bobbycar går det inte fort. Till slut tröttnade jag och slängde ner honom i vagnen och bar bilen under armen.

Jag löste dagens Unt Sudoku hos mamma och sen putsade jag lite i hennes rabatter. Alunroten hade blommat ut så jag klippte bort alla torra stänglar. Förhoppningsvis kommer den nu att blomma om. Såg att det fanns många skott på Alunroten så det kommer gå bra att ta några plantor och plantera i Borrlövsta i höst.

Nu har jag hämtat hem dammsugaren och ikväll blir det storstädning, hua!



Skrivet av: Tina

Du är välkommen och putsa i mina rabatter med om du vill :)

2009-07-30 @ 13:30:40
Skrivet av: Freddis

Hahah! Det gör jag gärna - med risk för att jag delar en och annan planta till mig själv... ;)

2009-07-30 @ 14:30:14
Skrivet av: Ewa

Du Ica, här finns mkt vi kan dela på!

Vill iallafall att du tar det som kommer fr dig innan vi flyttar.

Kanske det finns ngt annat ochså?

Kom nyss hem fr Åland. Kort resa men precis lagom för oss.

Mormor var nöjd, hon har velat åka sååå länge. Vi skjutsade hem henne då kom iland.

Kram till Er Alla!

2009-07-30 @ 16:48:42
Skrivet av: Freddis

Vad mysigt med Åland. Synd att D inte gillar att åka på sådana resor. Nu hade vi inga pengar men endå. Jo, jag kan nog hitta ett och annat i dina rabatter ;) Kram F

2009-07-30 @ 17:03:42
Skrivet av: Tina

Tycker att det låter jättebra, du får komma när du vill ;)

2009-07-30 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0