Treo & sömn = Kanon!!!

Tio över åtta fick jag gå och sova. Sov i två timmar och det var underbart skönt. Tänk vad lite sömn och ett glas treo kan göra för huvudvärk!

På förmiddagen hände inget speciellt, städade klart alla rum utom pojkarnas. Stekte pannkakor till Victor och Oliver och sen sov jag en stund till med Oliver.

Nu ska vi strax åka ut till svärmor och hälsa på. Blir en tur i skogen också. Känner på mig att jag kommer hitta massor med kantareller...


Skrivet av: Ewa

Hoppas kantarellomeletten blir god och svampmackan med ost och kantarellsåsen!

Ät nu lite chokolade ikväll och säg åt D att gå upp med Oliver imorgon! Mammas order!

Kram

2009-07-31 @ 20:04:56
Skrivet av: Freddis

Chokladen är underbart god! Hoppas min sovmorgon blir likadan... Tack för allt! Kram F

2009-07-31 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0