Får inte pojkar ha målade tånaglar?

Idag när jag målade mina tånaglar kom Oliver och ville ha sina målade också. Jag tyckte det var jättegulligt och sa till honom att det blev fint när jag målade. Han var superglad!

Sen kommer Danny och säger - du måste ta bort det där...

Vi åkte till mamma och pappa på kvällen och badade. Han ser ut som en transa säger pappa. T o m mamma säger att pojkar ska inte ha målade naglar.

Är det så tokigt  om ungarna tycker det är fint?


Skrivet av: Camilla

Klart grabben ska ha målade naglar om han vill, vad är allt annat för trans - trams!!

2009-06-24 @ 23:04:18
Skrivet av: Freddis

Jag håller med!

2009-06-25 @ 07:08:26
Skrivet av: Camilla.B

Ja, klart han ska ha målade naglar!! Påminn Danny om när jag köpte en Sindy-docka till Kevin (som Kevin själv vägrade släppa i affären) , vilket liv det blev hahahahahaha

2009-06-27 @ 09:26:58

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0