Fredag morgon

Vaknade kvart över sex av att jag mådde illa. Gick upp en sväng och satt vid datorn. Pratade lite med Carro på msn. Sen gick jag och sov en timme till.

Nu är klockan halv åtta. Mår fortfarande illa. Victor håller på att vakna och jag ska göra iordning matlåda åt honom. Dumpar av honom på Bergaskolan när jag åker till Maxi.

Just nu är det så tyst och skönt här hemma. Ingen som springer runt och lever fan eller tjatar om hjälp. Tänk om det alltid var så här - på morgonen.

Skulle varit ledig imorgon men jag fick ett 9 - 15 pass av Carro, Tack! (antar Carro är lika glad att bli av med det som jag är över att få det med tanke på vilket härligt sommarväder som väntar imorgon...)

Skrivet av: Camilla.B

Gravid igen kanske? :)

2009-06-27 @ 08:32:03
Skrivet av: Carro

vore ju helt underbart att få köra barnvagns race med dig freddan!! =) haha

2009-06-27 @ 22:39:08
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Oh shit Carro - skulle bli många besök på Gränby... Men nej, jag är inte gravid - även om det skulle vara UNDERBART!!! En liten flicka...

2009-06-27 @ 23:09:40
Skrivet av: Camilla.B

Carro gravid????

2009-06-28 @ 13:19:59
Skrivet av: Freddis

Hon är snart på tjocken, hon inser det inte själv bara... ;)

2009-06-28 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0