Idag är man trött - som vanligt...

Somnade omkring tre inatt. Klockan halv fyra vaknade Oliver och ville ha välling, suck! Det var bara att palla sig upp och fixa till en flaska med "lelling". Somnade om på sturt.

Vaknade halv sju av att min son sa - "mamma - blött". Blöjan var så blöt så det hade läckt i sängen. En stor blöt fläck. Blir till att byta sängkläder idag också. Fick nya igår. Tvätthögen växer, haha.

Ska gå och lämna Oliver på dagis snart. Sen ska jag hem och försöka sova en timme. Runt tolv går tåget till Stockholm och Interpress. Hoppas på en rolig dag och att jag kanske kan sova på tåget också. Taxi är beställd till klockan ett från Stockholm så vi är väl i Uppsala runt två. Ledig imorgon och då ska jag soooooooova!


Skrivet av: Anni

Sv: vilken sorts godis tycker du mest om?

2009-06-04 @ 09:25:47
URL: http://dicembergirl.blogg.se/
Skrivet av: Carro

vi kommer ha galet kul idag!

2009-06-04 @ 09:28:15
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

hahah, vad har det med trötthet att göra? Jag ÄLSKAR ALLT godis ;)



Carro - det blir askul!!!

2009-06-04 @ 09:34:32
Skrivet av: rosi

du får lära oliver säga pappa

2009-06-04 @ 10:42:29
Skrivet av: Camilla

Rosi, precis. Det kan väl inte vara så svårt :) Vila människa, du kör slut på dig själv!!!!!

2009-06-05 @ 09:31:47

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0