Marabou sommar

Det har kommit en ny medlem i Marabou familjen. Denna är mjölkchoklad med frystorkade jordgubbar i. Jag, Danny och Rosi testade idag. Den var ingen större höjdare och alldeles för söt. Ingen av oss kommer att köpa den igen. Kevin kommer dock säkert älska den. Något av det bästa han vet är ju mjölkchoklad och jordgubbar!

                                                       

                                                                             Ingen succé

Skrivet av: cry me a river

hur många barn har du & hur gammal är du?

2009-06-15 @ 02:39:35
URL: http://buildmeabridge.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jag är 38 år. Har 3 barn. Victor snart 13, Kevin i dagarna 9år och så lilla Oliver 2 år. (Kevin är min bonusknodd)

2009-06-15 @ 06:32:58

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0