Nu börjar det bli snyggt!

Men om jag fick bestämma skulle banankartongerna ner i förrådet och alla cd skivor och videoband likaså. Men jag kan förstå Dannys oro att de försvinner också. Vi kanske skulle kunna bygga en garderob med skjutdörrar här inne i data rummet? Då behöver man inte se alla kartonger. Ser ju ut som man ska flytta.

Det blev i alla fall mycket finare här inne. Danny kommer tycka tvärtom och säga att det var onödigt. (även om han säkert också kommer gilla det så säger han det inte)

Annars så vore det bättre och riva ut allt och göra om det till Olivers rum. Jag är så less på hans saker i vardagsrummet. Vi skulle behöva en femma eller sexa!!!

Kram städtanten


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0