Ny design - igen!

Då gick den här kvällen åt till att rätta till ett fel som klumpiga jag gjorde. Det här med html koder  och mallar och dyl är ju som sagt inget jag behärskar till punkt och pricka. Jag testar och ändrar en rad sen kollar jag vad som har hänt och sen går jag tillbaka och godkänner om det är ok. Nu råkade jag göra kommentarstexten vit. Hade säkert blivit bra om inte bakgrunden också var vit, hm! Sen "råkade" jag godkänna och vips satt jag med en sida utan kommentarer. Jo, de fanns ju där men de syndes inte. Självklart kom jag inte på vilken rad det var som jag hade ändrat. Provade ett tag sen gav jag upp.

Fick välja en ny stilmall och börja om från början. Resultatet ser ni nu och jag måste säga att det blev ganska bra. Blev lite roligare när det var lite färg och textsnittet blev snyggare.

Jag är NÖJD!!!


Skrivet av: Camilla

Jättesnyggt :=)!

2009-06-21 @ 10:02:57
Skrivet av: Freddis

Tack :)

2009-06-21 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0