På egen begäran - SIMON!!!

Efter tjat från lillpöjken så kommer här nu på egen begäran ett kort på Simon. När Emelie fick vara med så ville han också var med. Grattis Simon! - månadens babe(y) hahah ;)


Skrivet av: emelie

typiskt simon, ska alltid härmas

2009-06-23 @ 22:50:48
Skrivet av: Freddis

Han vill ju vara som du... ;)

2009-06-23 @ 22:55:02
Skrivet av: Niclas

Han vill vara som mig, men det går inte, han är LITE för dålig ;)

2009-06-23 @ 23:01:50
Skrivet av: emelie

o vart fick du luft ifrån niclas? hahahahahahah

2009-06-23 @ 23:09:47
Skrivet av: Niclas

Förstår att det är lite svårgreppat, för en IQ-befriad jultomte som dig själv. Lungorna, det är där vi syresätter blodet också. ;)))

2009-06-24 @ 00:24:24
Skrivet av: Du vet inte

nu är det inget reklam eller så.. men du kanske inte ens bryr dig eller den som ens läser detta men jag tycker att alla bloggare borde skriva ett inlägg om det som händer i iran just nu.. har en video klipp på wyclef jean som är en bra grej i bloggen... för att bara visa ett stöd så tycker jag att denna video e skit bra...



det skulle uppskattas av alla som känner iranier eller är iranier...

2009-06-24 @ 00:53:10
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jag tycker att alla bloggare får välja själva vad de vill skriva om på sin blogg. Skriv om Iran du så skriver jag om vad jag vill! "Att alla bloggare borde skriva om Iran" - Om jag skulle skriva om elakheter och orättvisor hade jag hellre skrivet om de tre stackars barnen i Stockholm.

2009-06-24 @ 07:08:09

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0