Somnade på balkongen

Satt ute på balkongen och läste i några av mina fina tidningar som jag fick när vi var på besök på Interpress. När jag läst 3 stycken så kände jag att ögonlocken var så tunga. Vaknade halv tio. Måste ha somnat en 20 minuter i kvällssolen.

Tröttheten tar ut sin rätt och jag ska snart hoppa i säng. Fick ett extra pass imorgon så det är väl bäst att försöka få lite sömn. Jobbar 9 - 15 så det blir fullt ös. Jackpot på V75  är det också. Hade varit kul att åka upp till Gävle och titta.

Eventuellt blir det en tur till Borrlövsta på kvällen.Vi får se hur vi gör. Har en tvättid mellan 19 - 22 och jag behöver verkligen tvätta. Söndagen ska i alla fall spenderas där ute.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0